måndag 31 maj 2010

RSS

Jag måste erkänna att jag inte är mycket för att prenumerera på bloggar eller webbplatser. Jag går hellre in själv och läser med jämna mellanrum. Anledningen till att jag inte gillar det är nog för att jag läser ganska många bloggar och många av dom uppdateras fler gånger per dag. Det betyder att jag får extremt mycket uppdateringar att hålla reda på. Jag är medlem både på Bloglovin och Netvibes men jag tycker bäst om att använda Firefox bokmärkes funktion. Där kan jag enkelt strukturera mina bloggar och webbplatser jag besöker ofta och läsa dom när jag själv vill.

1 kommentar:

  1. Hmm. Tycker just att det är när man läser många som man har stor nytta, men jag hör vad du säger... kanske just att de ändå alltid är uppdaterade är ett skäl att tänka som du gör?

    SvaraRadera